11 Ocak 2010 Pazartesi

Birazda şiir Adnan Aktepe

Bir Hüznün Ortasında

Bir hüznün ortasında
Uyandığımda,
Görürken gözlerim
Ve işitirken kulaklarım,
Karşılaştığımda hocamla,
Adam gibi bir adamla,
Babamdan sonra...

Ağladığımda,
Ve yalnızlığımda
Bitecekken dertlerimiz,

Ve yalvardığımda Rabbime,
Şükrettiğimizde kaderimize,

Mekanlar ayrı da olsa,
Yürekler bir olmuşken,
Yanmışken,
Küller kar olmuş yağarken...

Dertlere şükrederken,
Ve yanarken dertsiz hayata...

Kitaplara sığınmışken,
Alimleri konuşurken,
Aynı ateşte ısınıp
Kül olurken
Aynı ateşin sıcaklığında,

Bir Mehmet ile yoldaş olmuşken,
Bir Ali ile,
Bir kadere sırdaş olmuşken
Bir gülüp bir ağlarken...

Feryadımız dağlara düşmüş hocam.
Aladağlara,
Karatepeye,
Erciyese,
Gelinlerin eteklerine,
Köyümün dertli yollarına,
Ve umut yolcularının çayına, çorbasına,
Tiryakilerin sigalarına,
Ve anaların ağıtlarına...

Ruhun şad olsun ey dedemin vefalı ruhu,
Adamlar ölmedi,
Ölmeyecek bir hüznün ortasında.
-- Adnan Aktepe
www.adnanaktepe.blogspot.com www.siirler-im.blogspot.com

Benim kıymetli öğrencim ve biricik kardeşim Adnan Aktepenin benim için yazmış olduğu şiiri sizlerle paylaşmak istedim.Dünün öğrencisi bugünün akedemisyeni ,hocası ,sevgili dostum yüreğine sağlık yeni şiirlerini bekliyorum.Mutlulukların daim olsun

0 yorum: