11 Ocak 2010 Pazartesi

Hakkım Haram Bahtım Açık olsun Adnan Aktepe


Hakkım haram, bahtım açık olsun...
Dört duvarın gözlerini kandıramazsın,
Çelik duvarlar ördün yıkamazsın,
Sokaklar ağlıyor susturamazsın,
Hakkım haram, bahtım açık olsun...

Gözlerin kapanınca rahat uyuyamazsın,
Yalanını O'na anlatamazsın,
Bir daha yemin edemezsin,
Hakkım haram, bahtım açık olsun...

Maşuğu bulsan aşığı bulamazsın,
Aşığı bulsan maşuğu bulamazsın,
Bir sevda masalında hayal olamazsın,
Hakkım haram, bahtım açıkolsun...

Kandıramazsın,
Yıkamazsın,
Susturamazsın,
Uyuyamazsın,
Anlatamazsın,
Edemezsin,
Bulamazsın,
Olamazsın,
Hakkım haram, bahtım açık olsun...
Adnan AKTEPE25.07.2009

Kardeşim bu şiiriyle yüreğimden geçenleri anlatmış.Aslında kendi zehrini akıtırken benim yüreğimide eline alıp şöyle bi sıkmış diyelim
Kardeşim bahtın açık olsun. Birtanesin sen.
HAKKIMIZ HERKEZE HELAL OLSUN diyelim biz yinede.Eyvallah




0 yorum: