10 Ocak 2010 Pazar

İhsan oktay anar suskunlar puslu kıtalar atlası amat


İhsan Oktay Anar Türkiye için büyük kazanç hayal gücü yüksek kalemi fantastik dahiyane yazar her kitabı ayrı bir dünya ,ayrı bir heyecan,macera okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamayacağınız bir çırpıda bitireceğiniz kitaplar sonramı ? Sonrası şu benim gibi çok öveceksiniz harika diyeceksiniz mutlaka okumalısın diyeceksiniz veeeeee soracak arkadaşınız ne anlatıyor kitapları konusu ne? ve öyle kalacaksınız anlatamayacaksınız ve diceksiniz ki anlatılmaz okunur.


ama ben kısaca birşeyler yazmaya çalışayım sizler için

puslu kıtalar atlasını okurken ürkeceksiniz karakterlerden öyle iyi tasvir edilmişki sanki yanınızda ve siz onu gördünüz .Tünel kazıp bomba yerleştrirken tünel çökecek ve sizde kaçmaya başlayacaksınız :) çokmu abarttım


Amatta nemi olacak okyanuslar aşacak korsanlarla kapışacak şovalyelerle köşe kapmaca oynayacak.Denizcilik terimlerini hiç ilginiz olmadığı halde öğrenmek zorunda kalacaksınız .Dahamı korkacaksınız ,heyecanlanacaksınız .Bu sefer abartmadım Daha da fazlası sizi bekliyor


Evet SUSKUNLAR neyle başlayacak hikaye ve neyle son bulacak .6 parmaklı cüce ürkütecek sizi ama çok uzun sürmeyecek altıncı parmağın hikmetini öğrenmeniz.Makamlar arasında gezintiye çıkacaksınız.Eflatunu tanıyacaksınız

tüm bu kitaplar hakkında daha çok şey yazabilirim sizlere ama devamını siz getirin istiyorum paylaşmanın verdiği mutluluğu beraber yaşayalım

0 yorum: